Hemma med halmen.

Så kan man också säga efter att man kommit hem med en bil full av prylar och en super slimmad plånbok.
Har fått mig lite nytt i garderoben bla. en ny vinterjacka. Det känns bra då jag sist köpte ny vinterjacka för 4 år sedan. Så i år ska jag stoltsera i en ny röd en.
Blev lite allt möjlig förutom kläder bla en elektrisk fotfil har snabbt testat och gisses så effektiv den verkara vara. Köpte mig dessutom en brandsläckare, ett impulsköp får jag medge men efter den sista tidens elproblem känns det tryggt med denna investering på hela 169:-. Nu ska den bara monteras bakom köksdörren också. Men inte idag.
Sonen övningskörde så gott som hela vägen fram och åter Ullared 38 mil enkel resa, det var också skönt med privatchafför. Men helt avslappnad kan man ju inte vara som handledare men det gick lungt och tryggt.