Tar ner skylten

Tar idag ner skylten för sista gången, tror jag.
Ja alltså jag har inte dött så det är inte den skylten jag har plockat ner för sista gången.
Det är denna skylt som har nermonterats.
För i dag har dottern fixat sin lapp. Grattis till körkortet tjejen.
Nu lär hon fara och flänga för egen maskin för är man uppväxt på landet, med taskiga allmänna kommunikationer så har rörelsefriheten varit något begränsad.
Fast man måste väl en sån här dag ta åt sig lite av glansen för det är många mil jag tillbringat de senaste 3 åren i passagerarsätet, som handledare åt mina tre barn.
Vi firade med att åka till Trosa och käka pizza med morsan i baksätet.
Men strålkastaren på dig idag. Bra jobbat tjejen.
 
#1 - - Eva S:

Ja det var en tid det där också.

#2 - - Eva S:

Ja det var en tid det där också.

#3 - - Eva S:

Ja det var en tid det där också. Sedan är dom stora!