Nytt yrke på gång?

Har tyckt ett par dagar att det varit kallt inomhus. Kommer hem och finner istappar i skägget på sonen som legat på soffan och spelat tv-spel hela dagen.
I mitt sovrum är det 14 grader. Liiite för kallt för min smak.
Drar till stan för att fixa elementnycklar för att kolla om det är luft i systemet. Noppe det händer ingenting vilket borde tyda på art det inte ens finns vatten i systemet. 
Kliar mig länge och väl i skallen framför pannan. Hittar tillslut kranen som gör att jag kan fylla systemet med mer vatten. 
Under tiden jag väntar på att se om detta kan göra nåt för de kalla elementen, plockar jag fram en gammal goding, "teen stich blanket", varmt och skönt med en ullfilt i knät. (null)
Nu en timme senare är i allafall elementen i källaren ljumna. Jippi rörmokeri kanske äeör ett yrke att fundera på i allafall.