Januari en tuff månad

Det är mycket som ska betalas på decemberlönen. Jul, nyår, en utlandsresa och en dotter som fyller 20 som grädde på pulvermoset så la min ugn av förra helgen. Du har ingen aning om hur många maträtter man blir sugen på som inte fungerar att laga när man inte har en ugn. Drog till varuhuset med se platta paketen och köpte nåt som inte var platt. Ett stort tungt och otymplig paket hade jag med mig hem. Sonen sladdade förbi ett par dagar senare och hjälper modern att få schabraket på plats.  Ur ugnen plockar jag en hel bunt bruksanvisningar närmare bestämt 15 stycken till ugnen Kulinarisk, det är bara det att jag köpt ugnen smaksak vilken har helt andra rattar och symboler, tur är att alla bruksanvisningar finns att hämta på nätet.
Idag testar jag hur den fungerar.  (null)