Måste slagit i kaklet

I förmiddags drog jag in till stan för att simma lite i badhuset. Förra gången simmade jag 30 minuter, visserligen långsammast i bassängen, hade rejäl träningsvärk efteråt. Idag tänkt jag att jag lägger på 5 minuter. Det blev en (1) timme nonstop simning innan jag fick nog. Hade nog  kunnat simma en stund till men någonstans får det räcka för en otränad kropp som min. Efter en vända eller två i matbutiken  så kom jag hem släpandes på matkassarna,då högg baksuget tag i mig och jag började baka. Först ut två plåtar fröknäcke.

 

Nästa ut blev marsmellowmuffins. De såg jättefina ut i ugnen men sjönk  ihop lite efteråt men de tänkte jag fylla med geléhallonfluff vid servering.

 

Sen var det kanelbullarnas tur. Det är ju kanelbullensdag på onsdag, jobbar man helgen får man vara ute i tid.

 

Som om det inte räckte slängde jag i hop en coleslow till kvällens middag.

 

Jag måste slagit huvudet i kaklet med stor kraft fast jag simmade så långsamt. Fast jag undrar jag om det där med motion är så bra?

#1 - - Anonym:

Alltihop såg gott ut i alla fall!