Julklapp

Till jul fick jag ett presentkort av mina barn på den närmaste garnbutiken, presentkortet var ganska stort och nu har jag löst in det. Fick en hel del om jag får tycka det själv.
Köpte bla
(null)
 
 
Stickor saknade sticka 2.75 till ett projekt som jag då hade för mig att jag skulle starta.Köpte dessutom fasta 3:or då alla 3:or jag har är lösa och jag gillar inte riktigt lösa längre, de skruvar upp sig hur mycket man än drar med nycklar efter ett tag då gängorna blivit lite glappa.
  (null)
 
 
Köpte också ett Stepnystan de kan man aldrig få för många av........
 
Köpte några härvor Alegria som är tänkt att bli en Sweet Lilly mönster från Järbo.
  (null)
(null)
 
Men det stora inköpet var tvåtrådigt ullgarn från Ullcentrum som ska bli en Telja. Hann inte mer än komma hem innan den åkte på stickorna. Den där stackars grjejen som jag köpte 2.75 till är redan bortglömt.
Tackar mina barn för den fina julklappen som jag nu håller på att förvandla till snygga (förhoppningsvis) tröjor.
 
#1 - - Anonym:

Riktigt bra julklapp!

#2 - - Eva S:

Din blogg är dig inte lik när jag vill kommentera!

#3 - - Eva S:

Fin julklapp! Ochnu var bloggen sig lik igen!

Svar: Allt kommer och går verkar det sig
None None