Give away.

Är det någon som gillar att få nåt gratis?
Självklart.
Inför 1år jubilet som är den 12/2 så tänkte jag ha ett litet give away.
Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar här på bloggen. Efter var 5:e kommentar så blir det ett paket till. Detta gäller från och med nu fram till den 12/2
Med tanke på mitt stora intresse så finns det stor risk att det i paketet finns nåt garnigt.
Så hjälp till och sprid ryktet om denna give away.
Så kan det hända att just du får nåt kul i din brevlåda.
#1 - - Sytanten:

Klart jag ställer upp i din give away. Håller mina tummar. kram sytanten

#2 - - Katarina Tengström:

Åh va kul

#3 - - Jessica :

Vad spännande! Håller tummarna... ;)

#4 - - Erika:

Jag ställer upp :) Håller tummarna för att jag vinner

#5 - - Saara - 21 med syndromet Klippel Trenaunay:

Jag är självklart med! :)

#6 - - Ingrid:

Ja Tack!! Självklart vill jag vara med! :)
Mvh Ingrid

#7 - - Eva-Lena:

jag vill vara med å testa lyckan. en bra blogg med blandat innehåll trevligt att kolla igenom

#8 - - Karin:

Självklart är gratis gott. Jag vill gärna vinna

#9 - - Yvonne Huldt:

Så trevligt! Jag är gärna med.
Yvonne Huldt

#10 - - Kristina:

Klart man vill delta i din give away, garnfia.

#11 - - Ingela Göransson:

Så spännande! klart att jag också hoppas på tur. / kringlan

#12 - - Åsa Nilsson:

Vilken kul idé!

#13 - - Christina Öster:

Jajamän, det var en så kul idé att man gärna vill vara med.

#14 - - Anette L:

Vad kul, jag är gärna med på det :)
/Anette L

#15 - - Marie Söderström:

Hej! Surfar runt och får inspiration och ser alla fina handarbeten som alla duktiga människor gör. Hamnade så här och hoppas jag vinner något garnigt. Jag har mycket tid för handarbete då jag är sjuk och arbetslös
Mvh/Marie

Marie Söderström
Tälla Gård 1
61492 Söderköping

#16 - - Lena Andreasson:

Verkligen kul jag vill gärna vara med och hoppas på tur.
Tittar in på din trevliga blogg ibland och blir inspirerad
Mvh Lena

Lena Andreasson
Nygatan 10 c
57831 Aneby

#17 - - Kaichou:

Vad spännande :) Jag vill gärna hänga på :)

#18 - - Stina:

Kul!! :)