Nu är det äntligen jul

Nej jag har inte fel på min kalender men på grund av att flera i familjen jobbar obekväm arbetstid så är det först i dag vi kunnat samlas för att fira jul. En del av min familj kunde inte komma ändå men där var det ett elakt virus som satte stopp för sammankomsten. (null)
Maten var mer nyårsinspirerad än på jultemat. De gammal plankorna åkte fram så det blev plankstek med godaste oxfilén på. Dottern fixade köttet på bästa sätt. Jag fick kantbitarna för jag var den enda som önskade välstekt kött.
 
Barnen verkar också ha lärt sig vad som gör en mamma riktigt glad.
Nu ryker mitt ännu ej avlagda nyårslöfte åt fanders: det att sticka av stashen till stora delar -19.
Men det är ju inte mitt fel
#1 - - Eva S:

Bästa julklappen ju!

#2 - - Birgitta:

Vilken julklapp!!
Tack för det fina mönstret på halskragen/fuskollen. Jag håller med om att den blir ännu snyggare om man vänder den "ut och in".

Svar: Tack för beröm. Visst blir den snyggare ut och in.
None None