För många år sedan....

Gjorde jag ett misstag (Gör ju inte sånna nu för tiden,haha) jag stickade mig en poncho som skulle tovad, men den tovade mer på längden än på bredden. Vilket fick poncho som snarare påminde om en väldigt kort magtröja med långa ärmar.
Den har i alla år bara legat i en låda. Nu tog jag fram saxen och mina allra snyggaste brodyrstygn, eller nåt.Klippte helt enkelt ut ett par jättehänder som jag sydde ihop på avigsidan med langettstygn och från rätan med korsstygn över sömmen. Slängde sedan in dem på ett 40 graders program i tvättmaskinen. Efter en stund kom det ut ett lite annorlunda par vantar, inte världens vackraste men bättre än ett dåligt samvete i lådan.
#1 - - Eva Sundström:

Det var väl en bra ide! Tycker vantarna ser fina ut!

Svar: Tack
None None

#2 - - Eva Sundström:

Det var väl en bra ide! Tycker vantarna ser fina ut!